et-loader

Centar za podršku

Često postavljena pitanja

Pažljivo smo odabrali često postavljena pitanja za vas kao naše kupce, kako biste što brže dobili odgovore koji su vam potrebni pri kupovini

Pročitaj

Pozovite nas

U slučaju da odgovor na vaše pitanje ne možete pronaći među često postavljenim pitanjima, budite slobodni da nas pozovete na sljedeći broj telefona

033 203 435

Pišite nam

Za sva ostala pitanja, konsultacije, žalbe i prijedloge, možete nas kontaktirati i putem e-maila ili možete popuniti kontakt formu na stranici Kontakt

[email protected]
  • Narudžbe i plaćanje
  • Dostava
  • Povrat i zamjena
  • Korisnički račun
  • Ostalo

Da biste naručili proizvode, jednostavno odaberite željene artikle, dodajte ih u korpu te slijedite upute za završetak narudžbe. Nakon što unesete potrebne podatke, odaberete metodu plaćanja i potvrdite narudžbu, dobit ćete potvrdu na e-mailu.

Da, prihvaćamo kartično plaćanje. Prihvatamo Visa, MasterCard, Maestro, American Express i Diners Club kartice.

Osim kartičnog plaćanja, omogućujemo i plaćanje pouzećem u gotovini.

Nakon što je narudžba potvrđena, promjene nisu moguće. Molimo vas da pažljivo pregledate sve detalje prije nego završite narudžbu.

Nažalost, ne možemo kombinovati više narudžbi u jednu pošiljku, svaka narudžba bit će obrađena i poslana zasebno.

Prilikom završetka narudžbe, unesite vaš promotivni kod u predviđeno polje na stranici za plaćanje kako biste ostvarili popust.

Da, nudimo mogućnost plaćanja na rate za određene proizvode. Prilikom plaćanja odaberite opciju plaćanja na rate i odaberite broj rata.

Status plaćanja možete provjeriti u svom korisničkom računu pod sekcijom “Narudžbe”. Podaci o kartici su potpuno sigurni jer koristimo najnovije tehnologije za zaštitu vaših podataka.

Iznos za narudžbu bit će naplaćen odmah nakon potvrde narudžbe i plaćanja.

Trenutno nemamo program vjernosti, ali povremeno možemo ponuditi posebne nagrade i popuste za naše redovne kupce.

Dostavljamo proizvode na području cijele Bosne i Hercegovine, ali i ostatak svijeta u saradnji sa našim kurirskim partnerima.

Cijene dostave zavise od regije kao i težini narudžbe. Tačne cijene dostave bit će navedene prilikom zaključivanja narudžbe.

Vrijeme dostave zavisi od toga da li je narudžba za prostor Bosne i Hercegovine ili negdje drugo. Za Bosnu i Hercegovinu, vrijeme dostave je maksimalno 5 dana, a obično je to 1 do 3 radna dana. Za regiju i ostatak svijeta, dostava zavisi i od dostavnoj službe koja se koristi, a uobičajeno vrijeme dostave je od 5 do 15 dana.

Status vaše pošiljke možete pratiti putem broja za praćenje koji ćemo vam poslati na e-mailu nakon što pošiljka bude poslana.

Nažalost, nakon što je narudžba poslana, promjene u adresi dostave više nisu moguće.

Ako ne primite narudžbu u očekivanom vremenskom roku, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo provjerili status pošiljke i pronašli odgovarajuće  rješenje za novonastalu situaciju.

Da, za narudžbe iznad određenog iznosa nudimo besplatnu dostavu.

Da, nudimo mogućnost hitne dostave za dodatnu naknadu. Odaberite hitnu dostavu prilikom završetka narudžbe.

Da, Dresscode svoje proizvode dostavlja u cijeli svijet. S tim da je bitno istaći da i cijena dostave varira u odnosu na udaljenost. 

Ako se suočite s problemom sa dostavom, kao što je oštećenje ili gubitak pošiljke, kontaktirajte nas odmah kako bismo pronašli rješenje i osigurali da dobijete svoju narudžbu na vrijeme i u savršenom stanju.

Zahtjev za povrat možete podnijeti putem svog korisničkog računa u roku od 14 dana od prijema proizvoda. Otvorite povratnu narudžbu i slijedite upute za slanje proizvoda nazad.

Imate rok od 14 dana od prijema proizvoda da zatražite povrat.

Troškove povrata snosi kupac. Proizvod možete vratiti u originalnom pakovanju i stanju na našu adresu koju ćete dobiti prilikom otvaranja povratne narudžbe.

Za zamjenu proizvoda potrebno je da proizvod bude nekorišten, u originalnom pakovanju i da imate račun ili potvrdu o kupovini.

Kontaktirajte naš tim za podršku kako bismo provjerili dostupnost željene veličine ili boje i kako bismo organizovali zamjenu.

Status povrata možete provjeriti na svom bankovnom računu u roku od 15 dana od kada ste podnijeli zahtjev za povrat. Povrat novca bit će izvršen nakon što provjerimo vraćeni proizvod.

Ako primite neispravan ili oštećen proizvod, odmah nas kontaktirajte kako bismo vam poslali zamjenski proizvod ili izvršili povrat novca na vaš bankovni račun.

Svi proizvodi imaju garanciju kvalitete. Ako primijetite bilo kakav nedostatak ili problem s proizvodom, kontaktirajte nas kako bismo vam pružili podršku i rješenje.

Da, možete vratiti proizvod ako vam se jednostavno ne sviđa. Imate rok od 14 dana da zatražite povrat proizvoda.

Ako proizvod nije dostupan za zamjenu, možete odabrati drugi proizvod ili zatražiti povrat novca.

Da biste se registrovalii, kliknite na “Prijavi se” i odaberite opciju “Napravite novi korisnički račun”. Pratite upute za unos vaših podataka i kreiranje korisničkog računa.

Pristupite svom korisničkom računu klikom na “Prijavi se” i unesite svoje korisničko ime i password. U postavkama korisničkog računa možete promijeniti password.

Ako zaboravite password, kliknite na “Zaboravili ste password?” i pratite upute za promjenu password-a.

U svom korisničkom računu pod sekcijom “Lični podaci” možete ažurirati svoje ime, adresu, e-mail i ostale podatke.

Da, možete pregledati sve prethodne narudžbe u svom korisničkom računu pod sekcijom “Narudžbe”.

Odjavite se sa korisničkog računa klikom na “Odjava” u gornjem desnom uglu stranice.

Registrovani korisnički račun omogućava vam brže i jednostavnije obavljanje narudžbi, pregledavanje prethodnih narudžbi te primanje posebnih ponuda i obavijesti.

U postavkama korisničkog računa možete se prijaviti za primanje newslettera s najnovijim ponudama i obavijestima.

Vaš korisnički račun je potpuno siguran. Koristimo napredne tenologije za šifriranje podataka kako bismo zaštitili vaše lične informacije.

Ako želite obrisati svoj korisnički račun, kontaktirajte naš tim za podršku i oni će vam pomoći u tom postupku. Imajte na umu da će se svi vaši podaci trajno izbrisati sa našeg web shop-a.

Da biste se pretplatili na naš newsletter, unesite svoj e-mail u polje za pretplatu na dnu naše web stranice.

Naš tim za podršku dostupan je putem e-maila, telefona i live chata. Posjetite stranicu “Kontakt” kako biste pronašli sve načine kako nas možete kontaktirati.

Povrat novca za otkazane narudžbe bit će izvršen u roku od 7 radnih dana od trenutka otkazivanja narudžbe.

Vaša privatnost nam je izuzetno važna i koristimo najviše standarde zaštite podataka kako bismo osigurali da vaše lične informacije ostanu sigurne i povjerljive.

Da, kontinuirano radimo na ažuriranju i poboljšavanju sekcije često postavljena pitanja, odnosno FAQ-a, kako bismo osigurali da imate najnovije i pravoremene informacije.

Sadržaj našeg web shopa je zaštićen autorskim pravima i ne smije se koristiti u druge svrhe bez naše izričite dozvole.

Trenutno nemamo partnerske programe, ali uvijek smo otvoreni za suradnju s drugim brendovima i stručnjacima iz modne industrije.

Za medijske upite i saradnju, molimo kontaktirajte nas putem e-maila koji je naveden na stranici “Kontakt”.

Ako želite koristiti naše fotografije i sadržaj za društvene mreže, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo dogovorili saradnju i pružili vam sve potrebne informacije. U suprotnom, neovlašteno korištenje naših fotografija ili video materijala će se smatrati zloupotrebom i u mogućnosti ste da krivično odgovarate za vaše radnje.

Ako imate pitanja o statusu proizvoda, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo vam pružili najnovije informacije i pomoć.